Paskutinį kartą atnaujinta: 2024-03-29



Centro pradinėje mokykloje teikiama specialiojo pedagogo, logopedo, socialinio pedagogo pagalba.

Veikia vaiko gerovės komisija, pirmininkė - pavaduotoja ugdymui Lilija Norutienė, el.paštas: norutienelilija@gmail.com

Telefonas: (8- 41) 52 46 13

SOCIALINIS PEDAGOGAS

  • Pagrindinis mokyklos socialinio pedagogo veiklos tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai bei pilietinei brandai. 
  • Mokyklos socialinis pedagogas dirba kartu su pedagoginiais darbuotojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklos bendruomene.
  • Mokyklos socialinio pedagogo veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.
  • Naudojamos metodinės priemonės.

LOGOPEDAS

  • Tikslas - teikti efektyvią specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų,  skatinti jų teigiamą motyvaciją,  siekiant individualios pažangos.
  • Logopedinių pratybų metu diferencijuoti veiklas bei užduotis pagal individualius mokinių . gebėjimus, užduočių prioritetizavimas.
  • Efektyvinti bendradarbiavimo ryšį: logopedas - kiti pagalbos specialistai -pedagogai- tėvai (rūpintojai, globėjai), teikiant logopedo pagalbą mokiniams bei rekomendacijas pedagogams darbui klasėje.
  • Įtraukios ugdomosios aplinkos kūrimas.

SPECIALUSIS PEDAGOGAS

  • Tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
  • Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi  poreikius ir juos tenkinti.
  • Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
  • Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
  • Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
  • Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi  poreikių.
  • Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (spec. pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavinti jų sutrikusias funkcijas.
  • Patarti mokytojams, kaip pritaikyti spec. ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, padėti pritaikyti ar individualizuoti  bendrąsias programas.

 Atmintinė apie mokykloje teikiamą švietimo pagalbą